Photo_bigs назад

Не одна, а дві креативні пари перемогли у конкурсі The Greatness Challenge 2016

Вперше в історії конкурсу The Greatness Challenge українське журі обрало замість однієї дві команди переможців.

Перше місце посіли: Діма Алімов й Андрій Міщенко з агентства Arriba! з ідеєю «В одній шкурі» 

Друге місце отримали: Віталій Капустян та Оксана Капранова з креативного агентства Think McCann Ukraine з ідеєю RENTMcCANN

«Учасники The Greatness Challenge надали нам можливість сперечатися і вибирати. Це радує. Переможцем став проект, який здатний генерувати контент. Саме ця характеристика і стала вирішальною», – прокоментував президент Клубу Арт-директорів України Олександр Смірнов.

А креативний директор BBDO Україна Денис Келеберденко додав: «Ми звертали увагу на роботи, які не повторюють механіку монетизації минулого року. Були цікаві бізнес-ідеї, які не пройшли лише тому, що мали замало спільного з рекламою».

Тепер Клуб ADC&UA буде просувати їх для поїздки в Барселону та участі в суддівстві конкурсу ADCE Awards 2016.

Надя Трикоз, креативний директор Geometry Global Україна, зазначила: «Ми шукали не просто оригінальні ідеї, а ті, що мають потенціал продовження на самому фестивалі та здатні створювати цікавий контент».

Владислава Денис, креативний директор рекламного агентства Cheil Ukraine, додала: «Якщо ідею хочеться переказати, то вона гідна перемогти. Крім того, вона повинна бути простою, емоційною і яскравою».

Володимир Навроцький, керівник креативної групи Think McCann Україна: «У цьому році порадувало помітне збільшення кількості учасників. І хоча здивувати свіжим підходом вдалося не всім, загострилася конкуренція кращих ідей - і, як наслідок, два призових місця».

Наступний етап проекту – оформлення віз, збір грошей на поїздку і підготовка відео-кейсів, які будуть брати участь у конкурсній програмі молодих рекламістів у Барселоні.

У цьому році в конкурсі брали участь одинадцять робіт. Журі було представлено у такому складі: Олександр Смірнов – Президент Клубу Арт-директорів України, партнер і креативний директор TABASCO, Владислава Денис – креативний директор рекламного агентства Cheil Ukraine, Денис Келеберденко – креативний директор BBDO Україна, Надя Трикоз – креативний директор Geometry Global Україна, Сергій Ярославцев – керівник креативної групи Geometry Global Україна, Володимир Кобець – креативний директор AdPro, Володимир Навроцький – керівник креативної групи Think McCann Україна.